Saturday, August 8, 2009

Kenapa??

Kenapa DIA rajin mengemaskini belognya?
Kenapa DIA selalu ada cerita-cerita hebat mahupun yang tidak untuk dipost di belognya?
Kenapa DIA mesti men"generate" ape dlm bahasa melayu tak tahu otaknya untuk ditulis dalam belognya?
Kenapa DIA sentiasa ada cerita-cerita menarik di belognya?
Kenapa DIA sangat pandai berbelog?
Kenapa DIA hebat berbelog?
Kenapa DIA ada cerita yang sedap-sedap di begnya?
Kenapa DIA selalu ada masa untuk berbelog?
...................................tapi Kenapa DIA tak nak semua orang tahu kewujudan belognya?
Kenapa....Kenapa....Kenapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Khairul Dzullia kenapaaaaaa???????!!!!


Note: Maaf semua, saya tidak dapat meng"link" kan belog DIA di dlm belog saya kerana tiada keizinan dari DIA tapi percayalah, belognya sangat BEEEEEEEEEEEEESTTTT. Terima kasih :D

p.s: Love you Dzudzu :p

10 comments:

d7 said...

wenduttttttttttttttttttttt!!
kamu buat saya mahu heart attack tau tak!!
wahhhhhh.. tau tak aku dok bace line by line sampai jantung aku dupdap dupdap aku cakap 'haish, org yg dimaksudkan lebey kurang same ngan aku'
then suddenly.. aku tgk name familiar plak kan..
tapi di mana yer!!
two words - cheezkek wenduttttttttttt!!
gosh, miss u so much la babe!! T_T
bile wonderbabes nak beraksi lagi ni? hahah

p/s: line no3 mmg x leh plajk.. then line after no 3 tu sume mmg tipu ar kan!! blog aku tu cam diari aje ok!!

RolexPhang said...

aku ingat aku yang dicakapkan tadi !! cis !!!

aj wen said...

d7- hahhahahahahhaaaaa cheezkek, cheesebun dulik ape aku..aku mmg geraaaam je bile bukak blog kau! wajib berupdate and adeeee je cite2 best2 kau bagitau :x bile ntah aku boleh jadi pemblogger tegar macam kau nih...haiiisshhh turunkanlaaah ilmu kau wahai cik dzudzu :p

aj wen said...

rolex - hihik kesian kau, nnt aku try cari cerita kau untuk tulis dlm blog aku yeh..ade...ade...cume kau kene jadi blogger tegar macam dzudzu dulu baru aku boleh cerita kat blog aku...hahhahaahaa selamat maju jaya wahai encik phang :p

zerovendetta said...

Oo kiranya wen dah ada linked ke blog dzudzu la yea.X best!!

p/s utk dzudzu:plez la,bgla linked pada kami!

aj wen said...

ayu- hihiii kesian betul ayu..nnt wen pujuk dzudzu suh die kasi kat ayu k? wen tak boleh kasi sbb dzudzu tu garaaanggg, nnt die sebat bontot wen kalau wen kasi kat ayu :p

nunu yg comey =P said...

wonderbabes xboley ke tau link dzudzu ape?..hahaha

aj wen said...

erk, wonderbabes dah bersuara...dzudzuuuuuu!!!!!!!!

d7 said...

wenduttttttttt!!
T_T
takyahla tau..
serious blog aku x best melainkan pasal hidupku semata2..
ayu.. jgn tertipu ngan wendut!!
nunu.. ceihz.. kura2 dlm perahu btollah!!

aj wen said...

ahahhaha die tipu ayu!! mmg BEST...muahahhaa ayu tak dpt tgk :p

nunu mmg suke tgk citer wonderpets sbb tu die nak jadi mcm kura2 itu :p